Urmărire comandă
Instant Foto
Serviciul clienți
0316 300 693

Contul meu de utilizator

Vă rugăm să alegeți...
La deconectare, toate proiectele nesalvate și conținutul coșului vor fi șterse din motive de securitate.

Tipuri de livrare

Efectuăm livrările cu ajutorul acestor parteneri competenți.

Multe dintre produsele noastre cu fotografii pot fi, desigur, comandate în magazin și ridicate din magazinele noastre. Atunci când plasați comanda, după ce vă conectați/înregistrați, puteți selecta cu ușurință magazinul de unde puteți ridica produsele foto folosind localizatorul de magazine. Găsiți și selectați cel mai apropiat magazin după codul poștal sau numele orașului!

Singurele excepții sunt produsele care, din cauza dimensiunilor lor, nu pot fi depozitate sau închise într-un magazin. Acest lucru poate fi valabil, de exemplu, pentru decorațiunile de perete mai mari. Puteți găsi metodele de livrare disponibile în Lista de prețuri . Aici puteți alege dacă doriți preluare personală din magazin sau livrare la domiciliu.

Comenzile sunt stocate în magazine timp de trei luni. Pentru a vă ridica comanda de la magazin, va trebui să imprimați o confirmare a comenzii și veți avea nevoie de o carte de identitate. În cazul în care o persoană pe care ați autorizat-o se duce să vă ridice coletul, aceasta va trebui să aibă autorizația scrisă corespunzătoare. Dacă optați pentru această metodă de livrare, puteți plăti comanda în mod convenabil la casa magazinului.

Livrarea în siguranță a coletelor dvs. cu livrare la domiciliu. Ani de experiență și expertiză garantează că produsele fotografice CEWE sunt livrate în siguranță și rapid.

Doriți să vă ridicați produsele foto comandate de acasă sau de la serviciu? Alegeți livrare la domiciliu convenabilă după ce vă logați/înregistrați la comandă!

Partenerul nostru este GLS Date de contact ale partenerului nostru: Număr de telefon: 0269 501 900 E-mail: info@gls-romania.ro

Relații clienți GLS vă va primi apelul între orele 08.00 – 18.00 în zilele lucrătoare.

Când este expediat? Produsele fotograice vor fi livrate în ziua următoare de lucru după ce au fost realizate. GLS livrează de luni până vineri, în intervalul orar 8:00-17:00.

Unde pot găsi mai multe informații despre coletul meu? Urmărirea coletelor »este disponibilă pe site-ul web al GLS în orice moment al zilei. Puteți găsi numărul de colet necesar pentru căutare în e-mailul de confirmare a finalizării produsului comandat. După căutare, istoricul coletului este afișat imediat - împreună cu chitanța în cazul unei livrări reușite.

Nu sunt la adresa de expediere în ziua livrării. Ce ar trebui să fac? Dacă doriți să schimbați locul sau ora de livrare, puteți face acest lucru pe site-ul packag.eu cu o zi înainte de livrare. Puteți găsi parola necesară pentru a o modifica în e-mailul de confirmare trimis de GLS.

După 3 încercări nereușite de livrare, pachetul va fi returnat furnizorului de servicii.

Cât costă livrarea la domiciliu? Livrarea la domiciliu costă 19,99 RON, indiferent de greutatea coletului. În cazul în care comanda conține mai multe categorii de produse, care au termene diferite de procesare și livrare, taxa de transfer se adaugă pe fiecare categorie de produs în parte.

Dacă valoarea comenzii este mai mare de 150 Lei, pentru livrarea gratuită utilizează codul de voucher ”LIVRAREGRATUITA”! Beneficiază de acest voucher dacă valoarea comenzii dintr-o singură categorie de produse este mai mare de 150 Lei. Discountul nu poate fi cumulat cu altă reducere.

»IMPORTANT: Costurile de transport pot fi diferite pentru diferite categorii de produse. Puteți găsi costurile de transport aici «

De ce CEWE?

Cea mai mare companie de servicii foto din Europa
100% garanția satisfacției
Contact serviciul clienți

Vă stăm la dispoziție! Apelați-ne cu încredere!

Detalii de contact pentru serviciul nostru clienți: 0316.300.693, Luni - Vineri: 9:00 - 17:30, Sâmbătă - Duminică (cu excepția Sărbătorilor legale): 10:00 - 18:00